Isabelle Erixon

Hallå!



Jag heter Isabelle Erixon och är 18 år! Jag är född och bor i en liten stad som heter Sala i Västmanland.
Jag går sista året på naturbruksgymnasiet Ösby i Sala.
Jag har alltid tyckt om djur. När jag var liten hade vi en katt som hette Murre och senare haft en kanin som hette Turbo (kreativa namn, yes!).

För tillfället har jag inga egna djur. Jag och min mamma vill ha en katt till, men lillasyster är allergisk, så jag får vänta tills jag flyttar hemifrån för då vill jag ha katt!

Jag är ibland hos min vän Jonna som är med i den här bloggen och får hjälpa till med hennes hästar.
På fritiden är jag i skolan, jobbar de helger de behöver hjälp eller är med mina fina vänner.

Amelia Pond - Amy

Eller jo, när jag var på praktik på Öland i en månad så fick jag en liten favoritkilling (jag jobbade alltså med getter).
Jag gick ut med henne på promenader när jag hade slutat, och hon följde mig så fint utan koppel eller att jag behövde locka med mat. Satte jag mig på golvet kom hon och ville bli kliad och kunde ibland somna i mitt knä när jag klappade henne.
De som ägde gården tyckte jag att tog hand om Amy bra (Jag döpte henne till Amelia Pond, smeknamn Amy. Det finns en historia bakom namnet, men basically kommer det från en av mina favoritserier) så jag fick henne. Problemet är att jag inte har någonstans att ha en henne. Så jag har faktiskt en get, hon bara bor på Öland!

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg?
E-postadress:

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN
Det här är ingen vanlig hästblogg! MWO är en plats att hämta inspiration. Att lära sig mer om hästar och sig själv. Vi vill motivera våra läsare att ifrågasätta och tänka steget längre. Att se helheten. Vi kommer skriva om allt från hovar och foder till filosofier och kommunikation mellan häst och människa.

bloglovin
Jonna Nilsson Sundgren
Linnéa Gabrielsson
Hanna Rattfeldt
Isabelle Erixon
Hanna Skane
Edda Ahrent
- Mind Wide Open

- Anatomi
- Bilder
- Citat
- Djurkommunikation
- Filmer
- Foder
- Forskning
- Hovar
- Hälsa
- Hästsyn
- Kommunikation
- Meditation
- Tips och trix
- Tänkvärt
- Vardagsliv

Temadagar
- Boktipsmåndag
- Youtubeonsdag
- Fredagsmys
- Egoboostsöndag

Övrigt
- Julkalender 2011

2011
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Oct, Nov, Dec

2012
Jan, Feb, Mar, Apr, Maj, Jun, Jul, Aug, Sep, Okt, Nov, Dec

Copyright © 2011 Mind Wide Open. All rights reserved. [email protected]