Hallå flickor! (Linnéa)

Nu är veckans Fredagsrandom placerad i utkast, hoppas ni gillar't! Jag tycker iaf att den är super ;)

Jonna: Jag såg din länk här när fredagens redan var klar, men det där kan säkerligen vara något för framtiden!

Sedan har jag lite frågor och funderingar till er alla. Jag nämnde ju tidigare mitt förslag om en artikelserie kring ämnet vitaminer och mineraler, men vad tror ni om att uttöka det till en "Foderföljetong"? Förutom det jag redan nämnt tror jag att det kan vara nyttigt och uppskattat att gå igenom lite andra grejer, såsom hästens matsmältningssystem, det viktiga med vatten, giftiga VS nyttiga växter, vikten av att analysera sitt grovfoder etc. Efterfrågan verkar vara ganska stor på en vettig källa till information om sådana ämnen tycker jag, vad känner ni? Jag kan då även försöka ordna en bildserie  med instruktioner till  hur man tillverkar sitt eget hönät.
Givetvis har jag inte tänkt skriva allt själv utan hoppas på att ni vill göra det tillsammans :)

Om ni skulle vilja kan jag förresten gärna ordna lite boktips och lägga upp här/i utkast/där ni vill?

Kramis!

****
Tycker också din omgång fredagsrandom va super! Rejäl tankeställare. Antog att du va klar så jag tidsinställde det åt dig. Jag tror också en foderföljetong är bra, och att vitaminer/mineralfakta kommer inbakat i det. Men har du/vi tänkt att berätta om en vitamin/inlägg...? Ja? Nä? Kanske? tänkte mest att det blir ju en himla massa inlägg o väldigt utspritt, då är det väl smidigare att nämna kort om alla vitaminer i ett inlägg och de viktigaste mineralerna i ett annat. Boktips är aldrig fel! Släng upp dem i anteckningar, som vi börjat gjort :) Kramar / Hanna

Det låter super! Jag hade en tanke om att man kan ha denna följetongen som lördagsartikeln? eller torsdagsartikeln xD Men att det kommer upp en ny del, samt en annan artikel varje vecka? Det hade varit väldigt roligt att skriva det alla tillsammans, vi kanske kan göra en liten plan för i vilken ordning vilka delar ska komma? Så det är lite struktir på det=lättare för läsare och för oss! :) Kram! /
Edda

Man kan alltid göra artikelserier med exempelvis vitaminer! Då kan jag fixa det i menyn, så man får allt på samma ställe, behöver bara klicka på en länk. Man kan om inte annat ta några vitaminer i varje inlägg, ifall de blir jättemånga. ;)
Men jag tycker idén verkar super! Håller också med Edda att det skulle vara skoj att ha det varje torsdag eller lördag under en period! /Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0