Hiya guys! (Jonna)

Har lite punkter som jag tänkte ta upp!

- Som ni vet har ju vår köra Amica hoppat av bloggen. Hon tyckte vi gjort ett superjobb, men kände att hon själv inte hade tiden att vara med. :(
Men nu undrar jag, ska vi köra på med fem bloggare här, eller ska vi se oss om efter en annan som vill blogga med oss? Och om vi ska det, hur ska vi gå till väga? Bestämma oss för någon att fråga, eller smälla upp en annons om att vi söker någon som vill blogga med oss och folk får mejla? Fast då gör vi det seriöst, man får ansöka och skriva om sig själv och nästan göra en provartikel typ. x) Vad tycker ni?

- Sen har jag funderat lite över detta med anteckningarna. Jag funderar på om jag ska skapa ett forum istället, där vi lättare kan se om någon skrivit något men främst när någon svarat. ;) Finns ju många sådana här gratis forum där man skapar sitt eget, vad tror ni om det?

- Edda hade dessutom en idé om att kasta om temadagarna lite? Boktipsmåndag kör vi fortfarande på rullande schema, men resten kanske vi kan kasta om lite? :) Jag tar gärna en av dem, men vilken spelar ingen roll. ;)


Hanna: Det har ju funkat helt okej att vi är 5 st som skriver hittills, Amica hann ju aldrig publicera så mycket innan hon hoppade av. Men det skulle ju inte skada med ännu en bloggare som kan komma med bra idéer och tänkvärda texter... Vet ingen på rak arm som skulle tänkas passa, så att göra en annons efter medarbetare eller göra det hela till en "tävling" är väl ett bra alternativ ifall ingen annan vet nån bra person?

Det där med forum, vad sägs om att starta en sluten grupp på facebook? Eller dayviews? där sitter man ju ändå en hel del o det är lätt att dela med sig av saker o man får aviseringar om att det hänt nåt hela tiden så då påminns man om att gå in å läsa...

Jag kan tänka mig att ta en temadag denna omgång, spelar ingen roll vilken men helst random eller egoboost! :)

J: Hellre facebook än DV i så fall, eftersom man då måste hålla på med massa bilder och sånt. xD *lat* Men säg vad ni vill ha så fixar jag!
Hanna: Men kör på fb då, det kommer nog funka kanon :) där är det lätt att dela videoklipp osv också!

Edda: Det tycker jag låter som en superidé, med facebook alltså! Jag tycker att det vore bra att ha en bloggare till ändå, det skadar ju verkligen inte att få in en till synpunkt i det hela, och jag tycker definitivt att vi ska köra en "annons" efter någon som verkligen är intresserad! :)
Vi kan ju ta och lösa det där med temadagarna på mötet nästa vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0